Najnowsze Wpisy

cieszyć się? może płakać? Komentarze (3)
02. czerwca 2002 22:07:00
linkologia.pl spis.pl

jush sama nie wiem:), a moze to normalne ze nikt mi na blog nie przychodzi?

ale fajny kolorek.....:)

mlodami : :

takie tam Komentarze (1)
02. czerwca 2002 14:13:00
linkologia.pl spis.pl

tak z braku niczego innego do roboty pishe bloga...                                                             

nie jest to mądre..."przynajmniej tak mi sie wydaje(...)...

chcialam napisac moją kofaną piosenkę...ale dluga jest;), a tu nie da sie wklejać textu do notki, a szkoda....bylo by tu wiecej ciekawych rzeczów;).... a w dodatku caly czas wyskakuje mi na dole strony ze jest "błąd na stonie"...nie lozumiem...

chyba sie troche nudze....i z tych nudów slucham muzy której kiedyś znieść nie moglam:)...PIJANI POWIETRZEM:),są supel...a ja bylam kiedys glupia i nie otwierałam sie na inną subkulturę jaką jest hip hop. teraz jestem nad wyraz tolerancyjna dla ludzi którzy słuchają innej muzyki nish ja:)... chyba sie zmieniłam(mam nadzieję że na lepsze) od czasu kiedy poszłam do gimnazjum... inni ludzie, inny klimat...

wszyscy sie zmieniamy....   

 

mlodami : :

tak wiec zaczynam:) Komentarze (0)
02. czerwca 2002 13:44:00
linkologia.pl spis.pl

to jest moja pierwsza notaka(mozna tak powiedziec;), bo jeden jush skasowalam:))

może sie troche przedstawie:): jestem mlodziutką osobką, bo mam tylko 15 lat....lubie hip hop i rocka...(dziwadlo ze mnie), na imię mam hmm...chyba nie podam;) moze kiedys....

nie mam pojecia jak sie tu robi blog;)(to podstawa), mam nadzieje ze tak jak w blog.pl i wiem że będe miała początkowo problemy:).

pozdrufffka...

młoda

 

mlodami : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

rozpalone-jeny | mia2203 | bula | nirvana-narvana | mmarysiaa | Mailing